dagens diss

Tänkte få fram ett långt taskigt, rakt egenom ärligt och direkt från hjärtat formulerat inlägg om en person. Denne personen heter Caroline och bor med sin dammiga katt på Linehed. Denne personen har sina principer och starka åsikter, bland annat att man ska anta en massa saker och själv dra förhastade slutsatser innan man vet fakta. Det har jag med hört är väldigt begåvat och uppskattat av omgivningen. Men det är bara dina "vänner" (dom är ju som sagt ganska lätträknade) som ska höra av seij, annars så skiter dom i deij (ingen skiter i deij, man försöker bara diskret ignorera deij, sen är det en annan sak att det ser ut som att ngn skitit på deij..), hmm,, kanske finns ett samband inte vet jag..

Hoppas du ngn gång får tummen ur röven (den kan ju behövas bantas ner för det första) och;
- Åker ut och reser
- Flyttar till Norge eller Kalmar
- Bantar ner deij
- Byter arbetsfack
- Slutar ha så himla höga tankar om deij själv
- Inte "glömmer" ifall du lånat ngt
- Slutar röka

Du är ju ändå så himla mogen och indipendent, så några få ledord från meij borde du ju bara tacka och ta emot. Suga på dom som en sur karamell (kanske ta åt deij lite av det söta..) och komma på vad du ska göra med dom.

Kanske hade det bästa varit i detta omöjliga fall att sätta en påse på huvudet på personen och låta den vara där. Men jag har hört att det kan vara farligt.. Då får man helt enkelt se vad man prioriterar mest, sin egna säkerhet eller gå runt och skrämma folk på stan..

Haha, gud vad omogen jag va nu va! Men det får jag vara, det är inte jag som är 23 år, fortfarande jobbar på mcDonalds och har en ryamatta på huvudet..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0