äntligen

fan vilken tid det tog då.. aja,, nu e det igång igen å det e fett med najs..
jag e på min apu nu iaf,, på salong frisyren och det e underbart,, börjar 1 måndag tisdag och torsdag, 10 på fredan och e ledig på onsdan :D:D:D,,
satt lite på mackefackedonken med amanda efter apun när hon skulle vänta på sin buss å jag skulle vänta på majs.. satt å fikade i evigheter på espresso house och sen förflyttade vi oss te donken igen.. tack gud för sena öppettider.. rätt som det va som kom dior och dennis in,, det vart juhe en trevlig överraskning..
jaja.. bussen hem, men kunde inte sova så jag spela ngt konstigt spel och lyssnade på jason marz, kärlek på han som fan.. jaja nu ska jag återgå till mitt kaffe,,

köss hey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0