black Betty

Lollo i personalrummet; ja dödliga sjukdommar finns det juhe gott av..
fan lilla loppan!

aja,, va skittrött igår så jag däckade vid 7, sen blev jag väckt vid 9 eller ngt av att telefonen ringde,, fan jag drömde skitkonstigt, typ om susanne och hon sa ngt om att det vart ett faktum öppnade en dörr och jaja, jätteknepigt vart det iaf..

har städat lite på mitt rum, idag ska jag vara pigg å glad, dagsmål numero uno!!! käkade jättemkt till frulle, så dagens citat blir nog; ur vägen, jag rullar fram (egenhändigt ihopsatt by dempa majs å moi)

askalas då säger vi så :*

Kommentarer
Postat av: maja

ja taaack :D vem kan stoppa mig när jag bara rullar fram som en chillicheasetop?

2008-04-27 @ 21:03:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0