in your head

fan vad jag inte har skrivit ngt på länge.. och jag har tappat bort min sladd som går mellan datan och mobilen så att jag inte kan lägga in nårra bilder :/,, men men sånt e livet..

å jag e ledig idag,, så himla gött asså,, bara det att jag har ett antal skolarbeten som måste göras,, men men,, hoppas majsi ska ta sitt förnuft till fånga och följa med miej på piknick på starnden sen,, hade vatt mysigt som faan,, men hon ville typ prioritera no-provet imonn eller ngt,, fattar inte riktigt varför :P..

fett med najs hos cissi i torsdas och hos amanda i fredas å med majsi på morfars i går,, men han som stod där bakom kollade lite väl konstigt på miej när jag sa att jag kände miej som en skabbig hora,, men vafan om man har jobbat i 7 timmar och sen solat i en halvtimme så e det juhe klart att man inte känner seij fräsch direkt..

gårdagens kommentar (snackat på irriterande stockholmska av dennis); jag har kommit på att man inte ska snacka med fula människor, för då kanske de tror att det e okej att se ut som de gör

image64

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0