min fågel i bur = mattias

jag vill bara tacka en en gång för min skönkvittrande fågel mattias i en rosa bur, jag älskar hans irriterande stämma,,

hrmm,, idag har jag gjort klart ett av mina 5 arbeten :D yaya,, i och för sejj så tog jag det lättaste, engelska skit, men nu kan jag i alla fall stryka det från min lista :P,,

kul att man fick ett till arbete idag med (Y),,
skitskoj,,

men men jag har för mej att det ryktas om att vi ska ha ngt nationellt imonn,, det kan jueh bli lite sådär lagom skojjigt..

jag har nästan börjat packa lite till rhodos :D men vi ska packa smart och lätt,, vi kom på att det lät rätt så genomtänkt så vi kör på det, bara 3 skor, eller va det 4?

nu ska jag återgå till min ensamhet (vart fan har min familj tatt vägen lix?!, har inte sett dom ida)

KÖSS Å HÅNGEL

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0