sol i sinne, brun inne

solen skiner och det känns som om det kmr att bli en underbar dag :D, jag å mamma ska fixa mitt pass i eftermiddag och skolan ska juhe inte bli fy och skam heller,, fetton 4 life, aight?

sen hade jag tänkt att vara hemme hela kvällen, städa mitt rum å så ^^,, gäller att vara på god sida med mammsi å pappsi nu :P,, å sen har det lite med att göra att jag börjar kl 10.00 imonn med.. men men..väntat på att jag ska

väntar på att jag ska dra miej till bussen nu, lyssnar på larsan som lite tidsfördriv och man bara döör eller ngt,, sen hade min kära syster bryggt underbart gott kaffe innan med,, allt går bra idag,,

FAN VAD UNDERBART LIVET ÄR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0