systematiskt brandskyddsarbete

fyfan vad stolt jag är nu,, har gjort skolarbete!! så nu har jag sovmorron imonn å börjar inte förräns vid 12.15,, livet är underbart ibland :D :D :D

+ att jag har lagt fram det jag ska ha på meij imonn så då slipper jag tänka på det,, fan vad vi gillar detta,, undvika slöseri med tid till varje pris.. ja tid är jueh pengar och pengar e lycka,, så om jag inte slösar på den värdefulla tid jag har så kommer jag deffenetivt att bli lyckligare :D woho!

nu ska bara emma logga in på msn så att jag kan skicka min del av arbetet till henne :D

fan kanske till och med ska slå till på att städa rummet ikvällen med?? kan jag verkligen sjunka såå lågt, ja man får jueh fan passa på när man känner för att städa :D :D :D

ja idag vart det juhe värsta solen med,, våren e här juhe!! och det va små söta vitsippor på väg till bussen och man fick en sån jävla lust att bara springa dit och hoppa på dom.. gud vad skönt det hade vatt :D :D :D

ha en trevlig kväll och en mysig natt!!!

image67

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0