alibaba

Sitter hemma hos Kicki just nu, hon är inne i duschen och försöker skölja bort stekos och frityrolja. Tror inte det gåt så bra haha ;). Fick se det är limm, och, om inte stakarna är raka så får man raka stakarna. Det är mkt roligare nu när man fattar vad dom snackar om. Nu kan jag skratta och verkligen fatta skämtet och inte bara skratta för att alla andra gör det.

Anyway så hade vi tänkt se skräckis innehållande Majsert, Kicki, Jag, Mika, Dempa kanske kikar in, jag venne det blir nog dom vanliga i soffan..

Fick se en kanonkul film Kicki bah hade spelat in på meij när jag satt och sjöng here you come again i Dempas soffa. Sen sjöng jag fel och börja gapflabba, och sen fick jag ett konstigt hostanfall.. Habibi det är lika roligt varje gång xD

Nu ska jag vara social igen hade jag tänkt dårå..
















Grovhångel på att jag hittade roliga bilder på Kickis computer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0