Bambi vs Hannibal

Fitta att AmandaS har vunnit hela hårpaketet på Kenzas blogg, jag är juhe varken avis eller bitter över detta.. Sen vill jag ha dom obefintliga zebralegginsarna på Gina Tricot..

Sitter och har PoF just nu och det suger mer än värsta negerballen.. Vi gör verkligen nada, men ändå så måste jag sitta här för han sak typ ha samtal med meij eller ngt. Men eftersom jag äntligen skickat in mitt arbete så har jag inget att oroa meij för.. Eller? Haha jag vet inte och jag bryr meij ärligt talat inte för detta är den sista lektionen vi har i denna skiten denna terminen. Så bara fuck you JB!

Fick äckliga pannkakor till lunch och alla andra fick korv med bröd, kan tänka meij att båda rätterna smakade lika illa. Till detta serverades det även jäst julmust, torra lussekatter och gammal fruk. Värsta gormetmåltiden juhe!



Nejdå, min lugg vart inte alls för lång när denna bilden togs ^^..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0