Dancing shoes

Jaha, igår jobbade jag 11-21, trodde jag skrivit fel i min kalender först, men detta stämde tydligen. Mattias blev da lucky one to have das mellanskift och då bestämde han seij tydligen för att vara extra jävlig just denna dag. Första rallen efter 2 timmar, andra 3 timmar efter jag kommit in från den och sen hade jag bara 4 timmar kvar där på slutat.. Bra jobbat! Haha, faktiskt roligare att jobba på kvällen, Petra och jag tog tempo på pommesmaskinen den sista kvarten. Tror jag skrämde iväg alla gäster med när jag gick runt och tjurade för halv 9 blev det helt dött.

Åkte raka vägen hem och hade planerat att dö lite lagom i sängen, men då hade mr mailman varit och fixat värsta julafton för fröken Karlsson (som verkligen behövde lite uppmuntran efter att ha brutit hela 2 naglar under dagens lopp). Både skolkatalogen och catch:up hade kommit!! Och man bara men detta är typ den lyckligaste dagen i mitt liv, inte rikitgt men jag satt uppe och lusläste varje sida,, hahah.. ..NOT!

Nu är det då lixom morgon igen, försöker få liv i pappa så att jag åtminstånde ska få en chans att övertala honom om att jag ska få låna hans halsduk.. Men det ser inte ut att bli några drastiska framsteg på denna fronten.. Får leta i mina egna gömmor ist..

Jobbar 3 timmar idag vilket känns fucking wonderful! Planerar och ta en tur på stoppan efter jobbet och se om jag hittar ngt kul, och sen ska jag jobba på cancern i den lysande kistan ett tag.. Fan måste hitta en sjal snart om jag ska låta bli att missa bussen..




Såhär fräsch är man efter 10 timmar på Donkie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0