Hur svårt kan det va?

Dagen har överlag varit förjävlig rent ut sagt, den började bra och slutade kanonkul men därimellan, fyfan säger jag bara. Jag har haft det hemskaste samtalet hittills i mitt 17-åriga rätt skrattretande liv. Ja om man till och med misslyckas med att säga upp seij så är det fan ngt som inte stämmer.. Men grejen är att han vet vad han gör och håller på med, och han gör det så jävla bra..

I alla fall så började dagen med försovning enligt avtal med Sorjo, såg bussen köra förbi, men lucky me så kom det en till. Gjorde typ nada på matten, räknade ut att det är hela 89 dagar kvar tills jag fyller 18, jag räknade juhe i alla fall..

Sen var det bussen och frulle @ Macken, Carro hade satt meij i 1:an med Jesper, soft as hell. Sen blev det 2:an när Petra tog över, va nervös som bara den och va typ glad på samma gång att man snart skulle se ljuset i tunneln. Schemadag och jag fick förtur av ngn jävla anledning, sa precis som det va; Mattias jag vet inte vad jag ska göra för just nu känns det bara som om jag vill säga upp meij. Asså jag var fan därinne på kontoret i en timme, och han malde på hela jävla tdn, jag nickade, mm:ade och sa ja lite här och var där jag tyckte att det passade. Men fitta vilken hemsk människa det där är, han skällde inte på meij eller ngt, mer berömmde meij för att bra arbete. Och alla dessa öppna frågor, varför vill du säga upp deij? Nehe men det måste juhe finnas en anledning till varför? Jaha, men varför är det dålig stämmning? Varför är alla sura? Varför tycker du inte om denna personen? Om du har sagt A måste du säga B. Och jag tror jag dör, när man stog därinne med honom  så fattade jag inte varför jag ville säga upp meij, jag hade tuttal torka, kunde inte komma på varför jag inte ville jobba kvar. Allt han snackade om verkade så klart, teoretiskt sätt så borde det vara så, men i praktiken så är det helt annorlunda.

Ohh, efter mitt failade uppsägningsförsök så kom Majsan, Kicki och Carro och cheered me up, fick negerboll av Carro och en ful leopardväska av Kicki. Men det är tanken som räknas juhe. Dom skulle käka så hängde lite i lobbyn som alla coola kids gör nuförtiden. Sen var det biltur till AB, kuk är kul och kul är kuk. Blev på lite bättre humör där.

Hem till Kicki för brottnings / bitnings / dra i håret / kittla - i sängen - match som jag innerligt tror att jag vann för där mot slutet så fick jag in några riktigt sköna moves efter lite skills-träning. Majsan kom och hämtade alkoholhaltiga drycker i sexig lucia-outfit till crazy-christmas studentfesten ikväll. Hej och hå tempo och fort ska det gå när hennes skjuts hade väntat i 25 min..

Jag och Kicki återgick till att göra precis ingenting, gick och köpte ghodis. Avundades hennes nya tajta (dom trasiga gudomliga svarta jeansen på Bik Bok) jeans. Sen blev det bussen till bushän, lite julklappsutdelning från Mia och Olle. Fick en blå najs sjal, ngn sked, en plånbok med 50 kr i och 1000 kr.

Fan nu ska jag sova och sova och sova. Slappedag imonn och jag är ledig, gonna stay that way to. Vill knappt lämna sängen men när koffeinet börjar göra seij påmint så blir det säkert en liten tripp till staden ändå..



Det är så hårt, så svårt att komma in i deij, alla mina dagar är den andra lik och där jag bor börjar likna en bordell, men jag kan inte låta bli, det måste bli kväll.

Hångel som fan *snark*

Kommentarer
Postat av: Kicki

Hahah!! Jag känner mig så delaktig! Du vet jag hänger bara med dig för o kunna läsa om mig själv på din blogg!! moahaha!! SNAKE!!!

2008-12-18 @ 15:04:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0