I don't need a reason to hate you the way I do.

Fan, fuck, fitta. Panik, jag har inte packat klart, vid närmare eftertanke aå har jag nästan inte packat alls, mitt rum ser förjävligt ut och jag har ingen aning om vafan jag ska ha på meij. Vaknade typ skittidigt, vid 6, men vad gör fröken Karlsson då? jo, Emma plockar fram en gammal film och sätter igång den. Inte nog med det så somnar hon framför tv:n.. Not good, not good, vaknar och tar itu med skatboet, vad händer då? jo, Emmas trofasta (i vått och torrt) plattång mular. Kul, kul kunde den inte valt en annan dag att lägga av på?? Så nu ska jag se om Åhléns har öppnat när jag kmr in till staden. Måste köpa nytt torrschampo med..

Åh herre min skapare jag såg på Twilight igår och god damn it woman var det ett skämt eller?? Skojja min dojja men det va typ den snyggaste killen, ever.Och så himla dunder bra film med, handlingen och den va så fin, man bara satt och rös och gaah! Jag vill se den igen, fortare än kvickt.

Jaja, idag blire jobb as hell, ska dricka kaffe och lyssna på peppmusik och dampa med Majsert före så hoppas man får lite happy thougts innan 11. Men jobbat å andra sidan bara till 6 så det är inte så farligt, då kommer mammsi och pappsi och hämtar meij och sen körde vi.

Haha, tack Erica för du ringde igår, va fan aslänge sen jag hörde deij så, nu blire party när jag kmr hem igen!


Fan nu ska jag fortsätta och se om amn får ordning på eländet, ska köra på Rhodos-tekninken tror jag, slänga ner så mkt som möjligt och sen trycka igen väskan.


 
                 

Men shiet vad liten jag var sist då, oh my.. Jag kankse också växer upp en vacker dag då med.

Hångel heey, Jonas är skyldig meij 2 körningar till Åled!

 

Kommentarer
Postat av: Erica

HAHAH det hade jag fan glömt att jag ringde dig xD föörlåt kan tänka mig att jag var feting jobbig :P

Karatefylla när du kommer hem förfan <33

2008-12-21 @ 14:26:59
URL: http://eriiican.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0