I will shot a gun to kill my lunch

Jag har nästan bestämt meij för vad jag ska ha på meij imonn, tog förresten på meij mer jobb så imonn slutar miss K kl 17. Men slavpengar är oxå pengar aight? Och just nu känner jag att jag kan jobba dag och natt, full och kåt, för jag vill bara iväg. Fan ta deij Erica hade inte tänkt på utlandet på rätt länge nu, vad ska vi säga en sisådär 4 timmar?? Så kommer du och sätter en massa myror i skallen på meij (säger man egentligen så?). Jag vill inte iväg till värmen längre, JAG SKA!! Och miss Fatzo är nr 1 som medpassagerare!

Hade som sagt öppning, det är soft, tdn går så jävla fort, men efter 3,5 timmar när man levt på en banan så är man rätt sugen asså. Så jag rallade meij och bakantade meij softisikerat med nya el maco-kampanjen. Eller ny coh ny, den dyker väl upp en gång om året vid denna tdn.. Men vem fan kan säga nej till guacumåle dippen och nachos på jobbet?! Och lion glassen, värsta kaloribomben men ack så himelsk!

Glömde halsduk så det var juhe nästan tvunget att köpa en ny innan jag gav meij ut i kylan. Stoppan med Majsert och man hittade lite till imonn i sminkväg tomorrow I'm gonna wear fake-eyelashes for real mate! Sotade ögon och nytt puder, behövligt. In till staden där Erica väntade på Donkie, där stannade vi av förklarliga skäl inte länge. Asshouse lockade mkt mer, moccalatte var ett tag sen nu och det smakade gudomligt. IO väntan på bussen hanns det med en del impulsshopping med. Nytt linne och strumpbyxor.. Tack för i eftermiddag charterluder <3.

Gud nu skäms jag lite, skulle precis pilla ut en bobba, kollade upp och såg en tant glo på meij från gatan, *pinsamt*. Haha, jag är typ glad, fatta vad skönt eller!

Nu ska jag pröva min outfit för imonn ännu en gång, finjustera och beundra meij själv i spegeln.. Haha eller inte kanske, men tack Helen som trodde jag var typ 22, chocken när det visade seij att hon gissat fel på 5 år. Men tack eller ngt, haha xD.

            

It's so simple to be afraid, it's so simple to walk away..

Kommentarer
Postat av: Erica

WOOOPIDOO, VI SKA SUPA SATAN, OCH ÄTA NUDLAR!!



haha vi måste supa ner slemma som fan xD <333

2008-12-30 @ 22:15:51
URL: http://eriiican.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0