I wish all my friends were fat..

Applåder till meij, Erica och Emma tack för att vi satt kvar längst på PoF:en. Trodde aldrig att detta skulle hända, inte under min livstid i alla fall. Vi gittade till Hemmakväll och Emma lämnade tillbaka en film, fick lite inseration på vad man vill se och så. Vidare till Fribergs (tror det stavas så) café, har aldrig varit där så Emma och Erica kan numera stoltsera med att de tog min Fribergs-oskuld. Det va fett med mysigt, uber-billigt och supergott. Fattar inte hur jag kan ha missat detta hallonställe u Hstad.

Jag tycker det är skitkul att veta vad folk tycker och tänker om en, hur man uppfattas av andra. Jag uppfattar meij själv som en skitsnackande, oansvarig, oekonomisk fjortis. På jobbet har man hört att man alltid är glad och trevlig, men det kan man juhe inte riktigt ta på allvar för jag får juhe betalt för att vara glad och trevlig. Erica och Emma berättade att dom såg meij som lattedrickande, rökande, springa till jobbet och fika, vara i skolan. Haha, det var kul att höra i alla fall. Har jag berättat om mina tomtar förresten?? (känner att det blev nästan lika intressant) Haha,, x'D

Shiet, jag har nog gått och inbillat meij att jag har en jävla massa skor. Idag när jag kom hem så tänkte jag att jag skulle ta och kika på vad jag hade för valmöjligheter inom skor. Slängde ut alla på golvet, pappa kom in och frågade om jag bankade bäver eller vafan han sa. Ställde upp och fotade.Jag vet att kvallen inte blev den bästa, men det är sånt man får leva med. Hittade en del jag glömt att jag hade, men hade för meij att jag hade en massa fler. Nu får jag fan ta och jobba på detta ;)..





Lussevakan ska spenderas med mamma, pappa, glögg, lussekatter och film..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0