nej det är ingen vanlig dag, för det är Brittans födelsedag!

Herregud jag lever än, det kunde jag fan inte tro.. Öppnade som sagt med Petra och det va rätt najs faktiskt, tdn går så in i helvetes fort på morgonen. Det är nästan sjukt.. Men men har tuttal torka, har antagligen matteprov imonn, men tänker jag ägna kvällen åt plugg?? nej det tror jag inte. För jag är mkt mer sugen på att åka och våldgästa Kicki på jobbet och åka och sola med Majsert och Dennis. Det behöver jag, det är jag värd efter att gått upp vid 5 imorse xD.

Haha, jag var nog jäkligt trött imorse för jag lyckades på ngt vänster att spilla jos över mammas nya wii-spel. Det uppskattades inte så hemskt hjärtligt, men jag hade argumentet; vem fan orkar tända när man bara ska hitta fjärrkontrollen?? Hon köpte det inte men körde meij snällt till jobbet ändå ;).

Fick typ panik innan när jag skulle kolla mina bilder, jag hittade inte min käraste mapp på hela datorn.. Jag hittade inte min ego-mapp! Så jag sökte och gissa vart jag hittade den? jo i PAPPERSKORGEN!! Jag menar, hur fan kan jag slänga min ego-mapp.. Måste varit jäkligt wasted när jag gjorde detta.

Har i alla fall lyckats smuggla in Amandas ipod laddare till mitt rum, så nu kanske jag kan lyssna på den lilla lila med. Eftersom jag trampat sönder min egna så får man passa på när syster inte är hemma eller helt enkelt vara snabb som attan när hon kollar bort.

Imonn blir det väl troligtsvis matteprov dårå och sen blire jobb för min del. Börjar 12, men har möte ngn gång under eftermiddagen med. Är inte så insatt men slipper iaf svettas runt i min rutiga skjorta ett tag..

Fan nu måste jag byta om om jag ska hinna med min buss, tjarå!





Grattis Brittan, 27 år idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0