ointressant fakta

Godmorgon Godmorgon!
Ännu en underbar morgon i kungariket Sverige.. NOT! Det är juhe förihelvete fucking snö ute, vad är det gud straffar meij för nu egentligen?! Ska jag gå och frysa och ha ångerst för att det är vit, blöt äcklig frysta regndroppar ute?? Fan nu blev jag arg på moder naturs planering..

Buhu, men i alla fall så var det hemskt trevligt igår med lite sällskap i bushän. Vi såg på Boogieman och fifan vad Majsert skriker högt, vassa naglar har hon med och för att visa detta så använde hon dom på meij. Men det är lungan för jag tycker om henne ändå.

Idag ska vi bowla på Rejmes på idrotten, och detta innebär att vi får sovmorron, woho! Men jag och AmandaSkommer ändå få sitta och vänta på Donike i en sisådär 30 min. Men det ska man nog kunna stå ut med.. Sen i eftermiddag så har vi projekt och företagande. Och igår satte jag meij i 10 min efter alla stuckit och skrev klart arbetet! Fyfan vad jag är bra eller!

Nej nu måste jag sminka meij och fixa håret. Pallade inte välja kläder så det fick bli dom jag hade igårkväll, whatvever lixom..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0