Prostitution is revolution

Drog till Macken med Majsan och Dennis för att liva opp Kickis evning lite. Det lyckades, vi körde lite wet t-shirt hon och jag över kassadisken och hon vann (jag blev blötast), hjärtan och cheddar dip med Slatte och shake till dryck. Kan det bli bättre undrar jag då.. Vidare till norra vägen för cancerintag i form av en blålysande kista med ljudlig musik. Majsan flörtatde till det lite med ciggförsäljaren och sen var det bilfärd med patetisk översättning av mamma mia låtarna av oss. Fifan vad man var tvungen att tänka fort där ett tag, ge meij, ge miej, ge meij ett knull efter midnatt. Ta meij i mörkret till morgonens ljus/ här och nu. Haha fick till och med uberpryda Dempa att sjunga med *POWER*.

Träffade Amanda i dörren och hon hade tänkt seij en promenad upp till kjorren för att köpa chirre, eller nästan cola blev det. Så jag hade juhe nästan inget annat val än att joina. Lyssnade på cobra starship och snackade om allt och inget.

Tillbaka i soffan med das parents och checkade kung fu panda (än en gång) och var på väg att somna på mamma. Men men skratt, fniss och massa gapflabb och sen var filmen slut. Tänkte dusha men det blev, hör och häpna, ett bad ist, var väl 1800-kallt sist det hände.

Så nu sitter jag här igen all alone in my bed och funderar lite smått på vad jag ska ha på meij imonn.. Märkte innan att jag har en jävla massa emo-scars överallt på mina händer, gissar på arbetsskador.





Prostitution Is The World's Oldest Profession (And I, Dear Madame, Am A Professional) but my ass is still fat, it's gonna stay like that!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0