släpp inte taget

Tjoho broo!!
Igår mådde jag piss precis efter matten (jag säger det, matteprov är inte bra för meij) så det blev inget workie med mina spykänslor och huvudvärk som bara ahh! Så jag gjorde det enda rätta, ringde och gnäöllde hos Petra, åkte hem, käkade frukost och proppade i meij panodil. Och thanks god for panodil, den som uppfann det borde typ få nobelpris eller ngt..

Anyway så var jag såpass bra att åka på mötet, helt jävla onödigt enligt min mening. Det vi gick egenom hade jag och Maja redan tagit med Mattias, hade råkt om vi kommit 10 min på slutet eller ngt.. Aja hann i alla fall en frappe (faktiskt inte latte denna gången) och lite shopping med hjärtat mitt. Blev en chifong-aktig-leopard-tunika haha, hade varit bättre om det vart zebramönster med jag gillade den ändå..




It's a ceeper aight mate?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0