So long suckers

Snart snart alldeles när som helst. Tänkte, som den besatta donkare man är, svänga inom jobbet och tigga kaffe innan vi åker söderut. Ska ta med meij supertunga och superstora pärmen jag och Majs ska läst igenom med, för jag kmr juhe säkert lusläsa den, från pärm till pärm. Jajemensan för sån är jag, aldrig sen med läxor eller inlämningar haha!

Rotade fram Ego Girl av Carolina Gynning (åh min älskade gamla ringsignal) som jag tänkte skulle få hålla meij sällskap under bilresan..

Eeh, mamma, underbara mamma, köpte en rosa platttång till meij, den är fin. Men det luktade typ bränt när jag testkörde den innan, eller så kan hända att jag tänkte lite..

Majsan bytte tid med meij, plus att hon inhandlade tidning och tuggummi, Dennis och Kicki tog avskedsfrappe och guud vad detta inlägget börjar bli tråkigt..

Känner att Nicole glor på meij från omslaget av Sanningen om diamanter med, ska nog ställa den i bokhyllan ist för att låta den ligga brevid sängen.. Det är juhe värsta spooky..

Kul som fan att jobba idag, tror Fia ville döda meij lite när jag gjorde mina finfina ljud i headsetet. Puss på det tack, jatack!

Mitt hår är slitet och det gör ont i mitt vänstra öra som numera pryds av en ganska äcklig varblåsa. Men skit i det för jag är glad ändå..



Nu ska jag ut och ladda upp med att suga av mr Cancer så so long suckers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0