stirra ner..

Vad är det som händer? Har allt och alla gått och blivit hel wacko och craazy?? Känner att jag behöver frappe med fantastico Erico snart asså..

Läsa en blogg här och få reda på att man är falsk, tack precis vad jag ville höra, klart som fan jag tar åt meij, kan du bara berätta för meij vafan jag har gjort för fel?? Vad är det som gör att du hatar meij så himla mkt?
Är det kanske min fula stil, den som var mkt bättre i 1:an?
Är det för att jag har jobb och du inte lyckades behålla ditt?
Är det för att jag har kortare bussresa på morgonen till stan??
Asså jag har helt ärligt ingen jävla aning. Men kalla du meij för falsk och oäkta så kan man juhe senare disskutera om det stämmer med "den som sa det, han var det".. Hade bara varit kul att veta hur du tänker innan du smutskastar folk utan anledning..


Du skriver att du är ledsen över att ha kallat oss för vänner i över 1 års tid, och att DU har ställt upp. Vänner kommer och går, så är det bara LÄR DEIJ! Riktiga vänner stannar, länge, så är det bara..

Jag blir så jävla trött bara, tur bara att det fortfarande finns underbara människor här i Halmstad, annars så hade man juhe inte stannat länge till kan jag lova..

Idag blir det i alla fall jobb igen, Carro ringde och frågade om jag ville jobba till 22 ist och eftersom min goda vän Majsert har stängning så är jag juhe inte sen till att tacka nej.

Har hunnit med att dräggla framför Twilight även nu på morgonen, man får juhe inte nog, jag vill ha mer och mer och mer! Det ska komma en 2:a, enligt meij, om man ser på hur den slutar, Det ska komma en 2:a ;D.




Sluta klaga, jag får vara som jag vill..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0