the chosen pessimist

Fan jag känner meij som en dålig männsika, jag går runt och oroar meij över om jag aldrig kommer att komma ifrån Macken, då blir man frånvarande och lättirriterad. På jobbet är jag asbitchig, haha, tyckte nästan lite synd om Kicki när jag bara sprang ifrån henne när jag inte pallade backa kassan. Jag gick bak och diskade ist och undrade vafan jag höll på med. Så Kicki-bah, om du läser detta, vilket jag vet att du gör så förlåt! Jag kan slicka dina fötter, hemsöka Patrik tills han flyttar vad du vill.. Nästan. Nej nu pallar jag inte mer jobb..

Skulle gå på stoppan, fika och sola med Majsan när båda slutat 3, men hon fick jobba över så jag åkte och solade själv all by my self. Sen va herr Tjörnebrant så himla snäll och tog min tändare, eller ja han fick den, fick låna den. Men jag sa att jag var tvungen att få tillbaka den men åååh palla..

Och nu ska jag vara duktig och packa, men jag vill hellre kolla på Twiligt som alla har snackat så himla bra om.. Fast måste fan ta tag i packingen med, hinner juhe inte, dissade vinkväll med paketutdelning för denna syssla. Guuud va tråkigt. Men jag tänker typ 3 par skor, 5 ombyten kanske och plattång och produkter och halsdukar och.. Shiet behöver nog större väska än min lilla bag..

Fitta nu dör jag snart, call 911 för jag dör, här och nu. Svimmar, somnar, domnar. Jag måste ta tag i mitt liv. Imonn..



Det här är jag och jag heter Emma, sist jag kollade i alla fall.

Kommentarer
Postat av: Erica

asså GOSH kvinna vad du kan se olika ut :O snyggafanskap <3

2008-12-20 @ 19:35:25
URL: http://eriiican.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0