I might aswell go back inside and fall asleep

Amen fuck vad kallt det är ute, fan ta moder natur om det börjar snöa nu med som pricken över i. Fick just igång ljudet på min dator, tror inte jag har nämnt för ngn att det inte funkade, men blev i alla fall glad och håller hoppet uppe om att det finns lite tekniska gener i min kropp. Annars är jag inte bästa kompis med tekniken, just fan, måste ladda min mobil btw.

Jobbade 11-13 idag, soft pass som fan, men har bara mörka och deprimerade tankar om jobbet just för tillfället. Vill inget annat än att slänga in uppsägningslappen på kontoret imonn, men är man inte helt ekonomisk oberoende så är man inte.. Ska satsa satan på att få ett nytt workie så man slipper det gyllene M:et..

Efter jobbet ringde jag Dempa som var på G med Cici och Kicki, fixade mat, bytte om och satt och konverserade lite sådär småhektiskt i lobbyn ett tag. Drog till Emelie efter det så att Cici skulle få inspektera den gudomligt söta rosa lägenheten innan hon åkte hem. Där befann seij även Mackan, vi pissade på jobbet ett tag och sen var det tempo till Kicki.

Vi fick gå, och när vi gick på bron jämte slottet så var det en jävla moppejävel som körde på meij!! Blev aspaff och vek meij av skratt jämte Kicki och Cici som redan låg på trottoaren och hade seriösa skrattanfall. Kallt som döden var det men ändå skulle vi stanna vid varenda belysta träd och ta foton ur grodperspektiv eller ngt, höhö.

Anyway så skulle Cici bara packa lite och sen fick vi vara snabba som attan till kravallås och hämta Dempa, iväg till Ängelholm och flygplatsen. När vi va i en kurva, ingen aning om vart, så började en röd lampa att blinka och det pep ett himla ljud och efter många om och men så kom vi fram till att det var fel på oljan. Den var slut. Men det fick vänta för Cici hade bråttom till incheckningen eller ngt. Aja, fika lite där, lämna henne, buhu och tår i ögonvrån, iväg till en mack och köpa olja. Händiga *host* Kicki och Dennis fixade och vråla till Carola i bilen. En konstig julskiva med galenskaparna åkte på, "guling, guling, kom du lilla fuling punch, punch, punch!" 

Hem till Dennis och ja, vafan gjorde vi? Inget minne av ngt men fick i alla fall skjuts efter det till Nstation. Såg ett litet tecken av ljus i slutet av tunneln när vi snackade om sol, värme och tuttal fylla. Det var lite men man blev juhe inte på bra humör igen.

Och nu sitter jag här, känner meij äcklig och fet, lyssnar på opepp emo-musik och vill bara komma på hur jag ska göra.



Hångel i solen med Kicki-bah next time?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0