pudupompom tsch

At last home again, sitter i sängen och har ingen lust att gå och lägga meij längre. Hemma hos Emelie så blev man värsta trött, jäspade till och med ett par ggr kan jag tro. Sen satte Kicki på apgrym musik i bilen när hon körde meij hem. "Åh Kicki, Kicki hej, Kicki du är helt okej, hej Kicki!", "Hallå, hallå, det här är x22, du söker efter meij", Främling mm. Fatta att man helt plötsligt blir party party igen då eller. Har ingen lust alls att sova nu, ännu mindre att gå upp, slänga på meij det närmsta och springa till bussen för att jag fått IG på matteprovet. Det känns inte sådär jättelockande kan jag lova. Då känns det som om det kanske är läge för en liten sovmorgon imonn kanske.. Det var juhe ett tag sen sist om jag inte minns helt fel.

Nej nu får jag väl i alla fall försöka sova så att jag kan drömma om solen och värmen och stranden och förkrök och kläder och, ja allt som man gör utanför Sveriges gränser i princip.



Tut, tut hååångel!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0