Måndagshor-dag



Cici home in Halmstad (för det är juhe absolut hennes födelsestad.. not!) again!! Licking on skyltstolpar.. Ge meij tillbaka helgen, utan kuk-hor-jobbet det vill säga..



Kicki-bah, den sötefan. Eftersom jag var tråkig och trött och dissade Jonas party, så är jag inte med på några sånna bilder. Så därför skiter jag i att lägga upp dom, och vi för nöja oss med nyktra bilder på Emma från denna fitthelg..



Dempa + moi, den klassiska, "om jag skulle hängt upp deij på väggen skulle du se meij ur detta perspektivet" - bilden. Nu vet jag och Kicki vart Dennis gömmer sina partyskivor med. Haha, nu ska dom rotas fram på varje förfest i fortsättningen ;).



I ungefär denna vevan kom det en moppe som fick oss att skratta på min bekostnad xD haha. Men men, Halmstad lyser av julstämmningen, eller ngt.

Nu ska jag klä på meij och fixa håret, det kan behövas i alla fall. Skola idag, frisörteknik på förmiddagen och på eftermiddagen, frisörteknik!. Efter skolan ska jag nog titta in hos Eva och se om jag kan lära meij ngt där med.. Får se, ibland har får hon sina brighta stunder ;).

Hångel i klädhögarna på mitt golv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0