allt det där andra

Det blev väldigt trevligt och askalas igår, mötte upp Dior på staden, svinkallt as hell och till slut uppenbarade seij Kicki med. Raka vägen till E-house för fika.. Ut på staden för att joina alla andra Halmstadbor i den hysteriska julhandlen. Blev julklapp till mamma och pappa och till meij. Nu känner jag meij inte lika tattig som när jag planerade att ge dom mitt smälta äckliga julghodis.

Vidare till Macken för att hälsa på Majsans första stängning. Satt i lobbyn och käkade gratis-mat som vanligt och ciggade oss lite. Dennis joinade upp oss på Donkie med.

Åkte och solade med Dempa, va skönt som bara in i helvete. Var juhe 1800-kallt sen jag solade sit. Är nog dags att komma igång med det igen.

Nu halvligger jag i sängen och kollar på Heartbreak Hotel, var ett jävla bra tag sen sist, och det är precis sådär jag ska bli när jag blir gammal. Och när det är dags för pensionen så ska jag gå där med min rosa rullator och höga pumps och urringade toppar.


Här kmr lite av Diors bilder från igår;


   


       

   

   


Lets go, have some fun!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0