drunken lullabies

Haha, äntligen hemma och snart ska jag sova, verkligen sova. Kan inte mer än skratta åt meij själv,, var på jobbet i lite mer än 11 timmar igår "kanonkul" och sen var det upp och jobba idag med. Efter 4 raka timmar i 2an så drog jag hem till sjuklingen Carro (eller Carolina Riipen som vissa säger) där även sjuklingen Majsert hade uppenbarat seij. Gästfriheten kunde inte blivit bättre när det bjöds på godis i massor och OC ashell. Storshopping på Hemmakväll säger jag bara.. Prociduren ska återupprepas imonn hade vi tänkt, tydligen bra för sjuklingarnas tillfrisknande eller ngt ^^..

Fatzo ringde och ville nog lägga på seij ett par kilo, jag tänker tisdag, efter 15.. Vad tänker du då? Haha, får ringa imonn och se om hon orkar lyfta luren, så ansträngande kan det juhe inte vara ;).

Jag blir så glad, planer sprids och fan att jag inte fått reda på detta lite tidigare så hade jag kunnat glänsa med min glädje och kunnat spela med.. Haha, men bättre att få reda på saker sent än aldrig!

Imonn är jag som sagt ledig Hallelujah moment! och då blire nog lurre på staden Neelys thaicorner vad vi vet.. Sen fortsätta sträckkolla på OC hade vi planerat.

Fick precis reda på den glädjande nyheten att min kära lillasyster har rakat av seij håret uppe i Dalarna.. Herregud att hon aldrig lyssnar, jag vet inte hur många ggr jag sagt åt henne att hon inte får blondera håret nu. Och vad gör hon så fort hon är på rejält armavstånd? Jo, då tar ungjävlen och blonderar håret! Haha, jag kan inte göra ngt annat än gapflabba åt henne sen (med dom utstående öronen så får man faktiskt skylla seij själv)..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0