will you dance with me tonight in my dream?

Haha, fatta att jag har varit glad idag eller, helt ointressant fakta men jag tycker att det va lite småroligt och har saknat det som fan. Gick och la meij skittidigt igår, så när jag vaknade av meij själv och inte av väckarklockan imorse så trodde jag att jag hade försovit miej. Kollade på klockan och den vart bara 5. Jag tänkte vafan, jag kan lika gärna gå upp annars kmr jag bara försova miej. Så jag gick upp och gjorde värsta frukosten som jag avnjöt framför miami inc. Sen kokade jag kaffe, sminkade och klädde på meij. Gud vad skönt det var att göra detta utan att stressa igenom det på 5 min. Sen var det where you gonna sleep tonight? eller jag menar this is the life hela bussen till stan. Nemas problemas att jag hade prov för jag hade pluggat, fyfan va allt rullade på. Grejen var bara att jag knappt pluggat en bråkdel av det som vi egentligen hade. Haha whatever. Anyway så åkte jag bussen till salongen efter skolan men stack efter typ 30 min för Eva hade ont i ryggen och skulle hem. Palla va där med Jessica och Anna.. Ringde Kicki-bah och tog frappe och shopping med henna. Blev en kort skinnpaj från Hmm och ett linne med svarta och röda läppar från åhlens. Najs najs. Sen hemåt haha, tappade förresten min mudcake på asshouse så jag fick en helt ny :).

Nu vill jag bara att tiden ska gå fortare så att man slipper skolan och får göra lite roliga saker som kmr nu innan jul. 5:e är det julfrukost på stoppan så då missar jag skrillorna på idrotten oops.. 13:e snackade Dennis om ngn julferre med han jubb i malmö, venne hur jag ska göra med detta eftersom jag jubbar. 15:e skulle jag, Majsert och Dempa dra till gbg och fotas. Sen åker jag mammi och pappi den 21:e och ska shoppa satan i Prag. Är inte alls avis på Emma som ska till Thailand en månad, nejnej..

Imorgon blire jobb och jag planerar på att vara en frisk fläkt i cheeseoset xD. Men eftersom att jag börjar 06.30 så känner jag att det väldigt snart är dags för meij att drömma meij bort. Öppningen blir med Petra och mamma ställer upp som taxi. Känner miej jäkligt smart som var bombsäker på att det gick bussar, men första är inne i staden 06.30 clewer Emma.

Har klippt till min lugg så nu kan jag ha den nere och kunna se ngt med (y)..





Slemhost och gohdis på asshouse <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0