dagens färska waste

I fredags så var jag nära att gå och lägga meij vid 8. Kl 20.00, fatta vilken nolifer jag kände meij som när jag låg i sängen så tidigt på lussevakan tom!! Så jag tänkte, och funderade, antingen kunde jag ta en bok och tönta meij, eller så kunde jag se film med mamma och pappa och somna framför tv:n. Eller så kunde jag gå ut och gå, iPoden är alltid trevlig att umgås med. Sen skickade Kicki mess och jag ringde upp, hon va depp så jag hade inget att förlora på att åka dit. Okej jag vet att det är patetiskt som fan att åka till jobbet på sin lediga tid och allt men vafan skulle jag lägga meij 8?!

Så jag gick till bussen, den var 15 min sen (jag älskar hallandstrafiken på vinterhalvåret), cepe-tur till sjukhuset och sen var jag på jobbet. Då va Dennis där, det bevisar på ngt sätt hur besatt han är av stället, kvällens dejt blev inställd.. Amen vafan jag tror jag drar till mitt förra jobb och ser om dom har ngt skvalle och vill bjuda meij på mat.. Haha, så sött..

 Va ute och slirade med Robin när han hade ralle-balle, jag fick till och med lov att köra hans bil. Men han ångrade seij lite efter att jag var på väg att backa in i en husbil.. Men jag förvarnade juhe honom lixom, nu ska jag bara fjäska in meij så jag får köra Dempas med, sen är jag nöjd ;).

Stannade och höll stängarna sällskap och sen blev jag VIP hemma hos Kicki-bah. Hade med meij tandborste och hela kalaset. Tyvärr inget lipsyl bara, och det var glitter i Kickis,, attans bananer HAHA jag tror jag knäcker meij.

Fick skjuts till jobbet, frulle i lobbyn och igång till 19.00.

Hem och in i värmen. Mamma och pappa satt och spelade ett spel. Det med frågor och om man svarar rätt så får man en tårtbit, kmr bara inte på vad det heter nu.. Men grejen är den att HAHAHA, mina föräldrar måste vara iq-befriade änglar på morfin, eller så blir dom bara det efter ett par glas vin. Och vem fan har skrivit frågorna, vi tog barnfrågorna. Jag menar ska en ungjävel verkligen kunna vad Darin heter i efternamn (min första fråga och jag svarade Svensson eller ngt).




Nej nu måste jag up and jump för jag har ett 4-timmars pass av konstant svettandes och falskhet att se fram emot. Jippey! Hånglad!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0