Someone said Hello

Idag har jag inte gjort ett piss, eller jo, hämtade lite onyttig frukost, satte på "En galen dag i New York" och såg på den medan jag halvsov / irriterade Sotis das emo-cat (emo-cut haha ha) genom att sparka på honom. Efter ett tag hoppade han ner från min säng, jag förstår inte riktigt varför..

Det ser lite ljusare ut med stadsvandring avec Kicki o mchaby Dior later..

Snackat med Dennis med, och duschat, förrutom det så har jag verkligen gjort nada..



Kicki; om jag hade haft en blogg så skulle jag börja med att skriva hej Petra, sen skulle jag lägga upp denna bilden och skriva ngt fint..

Så jag har juhe då inte så mkt roligt att skriva om så då är det väl lika bra att säga ByeBye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0