Superfitta

Jadåå,, då var det tisdag igen.. Min dag då: Vaknade jämte Majserts fötter ngn gång imorse, frulle i fyllinge ocg snabbrök till bussen. (Onödig fakta är att jag idag har lärt meij att hemma betyder cepe på norska. Så varje gång Majsan säger att hon är hemma till Geir så skiter han ner seij av gapflabb. Jag tycker hon ska ta foto på "Hemmakväll" logan ovh mms:a den till honom,, anyway) Bara en liten parantes.

Lämnade mitt lilla emmentalerhjärta på Sture och fortsatte den långa bussfärden in till staden. Fick springa som en jude till Norre Port för att hinna med min tattar-buss hem. Och det hjorde jag. Satte på musik på högsta, ylade, bytte om snabbare än satan på kanelen, fixade lite med cv (cs, haha..) och fick åter springa asset av meij till mr busdriver.

Fick slöa runt på stadens gator och torg i 1,5 timme innan salongen öppnade. Jag var cool som bara den när jag stog utanför med min cigg och hängde på låset. Så kom Eva med lussekatter och peppakakor, sen kom Anna och även Jessika. Very najs, so far so good, fick skölja lite här och tvätta lite där.

Kicki uppenbarade seij vid 15.00 och var ready for a fake-makeover. Slingade hennes utväxt, sen var det dags att gå. Underbara Eva överraskade med julklapp innehållande sillidroppar, spray och 500 kr. Gud va söt hon e, man vill juhe bara bädda ner henne i en kopp med varm choklad, mohaha.

Vidare i kylan till Klåpatra (Cleopatra) där Kicki bjöd på värsta pizzan, tempo till Kicki där det blev mannekänging, mamma mia soundtrack och flabb åt en viss person med intressant liv som fan. Senare joinade även Majsert och efter det kom Dempa med ghodis och skräckis. Shrooms hette den och god damn it woman vad jag nästan sket ner meij. Det kom typ två killar till som jag redan glömt namnen på, därför nämner vi inte det för det känns lite pinsamt,. Mamma ringde och sa att hon precis släppt av Amanda hos Madde och undrade om jag skulle med hem. Jublade av glädje över att slippa den fruktansvärda filmen (med mask i), slängde på meij jackan, puss och hej, och sen sprang jag nerför trappan. Hemma nu och kan andas ut.. ..Typ

Haha, nu har jag ännu en mer eller mindre patetisk dag jag kan stoltserna med på bloggen, nästa gång skriver jag om allt från tomtar till betyg till körlektioner och min obefintliga pojkvän. Akta ni er bara,, Haha.

Juste, igår så hade vi egen hårvård och Erika va underbar och fixade min utväxt och klippte till skatboet. Erika fick slingad utväxt av moi och Erica är äntligen readhead igen! Party-cirkus-tältet sitter som smäcken på den kvinnan asså!

Slöade runt på staden med Erica efter skolan igår och kollade staden urusla utbud på så kallade kläder, om man inte vill satsa på mormorsstilen då. Vem fan tänker gå med en illgrön kofta somdessutom var glittrig ute i allmänheten?? Patetiska 80-talskopior och blommiga kreationer, snälla jag vill inte klä meij som Ugly Betty!

Efter det så drog jag till salongen där inte Eva va, utan Anna va i full gång med att slinga Jessikas hår. Blekta kolaslingor och herregud vad bra slutresultatet blev asså. Very najs.
Satte meij på bussen på väg till Majsan men hoppade av halvvägs och gjorde en snabbvicit på Macken där hon, Kicki och Dennis befann seij. Dennis drog och endast vi andra återstod (podompom pisch!) haha, efter ett tag drog även jag och Majsan på oss. Vi festade till det såpass mkt att vi tog oss genom gyttjebergsbestigning till Kravallås och joinade Dempa när han stök sina strumpor..

Fick växla hela turen till Fyllet (plus i kanten till Dennis, fast det är roligare att växla Kickis bil), där jag och Majset somnade på soffan. Blev inget kalas i lobbyn för vår del när vi insåg att sista bussen gått och vi skulle fått gå hela vägen till Stoppan. Den glada nyheten firade vi med att gå och lägga oss i sängen ist.



Nu känner jag att det verkligen är dags att sluta, blev fruktansvärt långt och jag ska inte tortera mina läsare mer med konstiga meningsbyggnader och dålig svenska så,,

CIAO BELLO!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0