i have a dream

Jag är så jäffla fedt med trött att det nästan är sjukt. Jonas skulle ha fest ikväll men jag tror att jag feting hoppar den, kmr typ få en sån himla snefylla, discodansing med karatefylle, spya och bakfylla imonn. Nejtack, känner inte för det tack. Herregud vad jag känner meij tråkig nuförtdn, jag vill bara sova och kolla på film när jag är hemma. Jag har börjat komma igen med skolan och man kan gå på mitt golv utan att vara rädd för att ta sönder en ipod-laddare. Vart är världen på väg?!

Jobbade bara till 15 innan, tror nästan att det är ngt av det kortaste pass jag haft, skulle in till stan och joina Kicki och Cici. När jag ringde när jag slutat så fick jag reda på att Majsert skulle sjunga i kyrkan. Fifan vad roligt, alla ska dit och kolla och ha lite myspys med julsånger, torettes och skit. Grejen var bara den att det började 16, nemas problemas, jag är inne kvart i. 
Påväg till bussen på morgonen så märkte jag att jag hade glömt min mobil hemma, men eftersom jag redan hade gått halvvägs så sket jag i det, skulle juhe ändå bara jobba 3 timmar. När jag bytt om och skulle bara till att säga hej då till Mackan och Karro så kmr Henke och säger att det var en kvinna som sökte miej i kassan och ville ge meij en mobil för ca 10 min sen. Skitbra och askalas och allt vad vi kallar det tänkte jag då är mamma här! Jag ringde naöllen och hon svarade, då var dom halvvägs till hbg tydligen!! Men herrejesus, skulle hon ta med min mobil till helsingborg?, nej så dom fick vända för att lämna den till meij.

Det gjorde så att jag fick stå utanför Macken skitlänge för att vänta på M&P, jag såg bussjävlen köra förbi och sen kom dom. Frågade om dom kunde skjutsa meij till staden så att jag hann till Majs, men inte det. Nu skulle man tydligen skynda seij tillbaka för att JAG hade förskjutit deras tidsschema. Men herregud kvinna, rör inte andras grejer nästa gång så slipper du åka omkring och leverera dom med.

Aja, nog om det, fatta vilket tråkigt liv när jag nästan skriver ett helt inlägg om min mobil.. Patetistk kallar jag det.

Jag ska bara gå och lägga meij, i mitt vara duntäcke, tänka på allt annat än att det går piss på jobbet. Försöka undvika tankarna på att mitt hår är fett, stripigt och hur äckligt som helst.



Jag vill ha den kjolen, och skorna och släng med armbanden..



Jag tänkte slänga upp en bild där jag var överlyckligt glad och skriva ngt klyshigt som "jag vill vara glad". Men eftersom jag nu inte hittade en sådan bild så får det bli en bild där jag istället ser ut som ett jävla retard som skriker "hej kom och hjälp meij". Men det kanske har samma effekt, man är väl rätt lycklig när man känner seij efterbliven med no clue at all..

Kommentarer
Postat av: josefinlp.blogg.se

maj gadd, kjooooolen liksom! ;P

2008-12-07 @ 20:11:48
URL: http://josefinlp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0