Whatever people say I am, that's what I'm not.

Mitt hår är slitet som fan, men jag hoppas på en liten cut imonn på egenhårvård, vi får se hur mkt jag kan fjäska in meij hos Erika. Hon ska i alla fall göra min utväxt, så långt har hon gått med på det. Haha, det ska säkert inte vara några problemas.

Emma den horan åker till Thailandet imorgon, och än en gång så är jag fittigt avundsjuk på henne,. Tänk en månad i solen, billigt och bara gaah! Jag kan i alla fall trösta meij med att jag åker om en vecka. Det ska med bli najs, inte riktigt i samma klass som Thailand, men man får la nöja seij med det man får. Systra mi åker till Dalarna på onsdag, fick höra av en granne att hon sagt till en annan granne (som hon typ bara snackat med en gång innan) att hon skulle till Dalarna över jul och knulla sönder. Haha, det är juhe bra att man är ärlig och öppen med vad man ska hitta på, men snälla lilla syster sansa deij! Jaja, ofta hon läser detta så jag kan lika väl sluta snacka om det..

Såå.. Jobbade idag, fick stå i beställningen, vilket verkligen va skitkul idag. Henke hade skiftet, vilket betyder att man inte behöver knäppa skjortknappen, gärna 2 st öppnade.. Var skitlite att göra i perioder, vilket betydde att man fick tajmad rökpaus med Majsert. Det var i dagens läge sett bara veteraner i köket, vilket innebar att det flöt på asbra och man hade tid till att dansa som i Thiller, sjunga och snacka skånka i köket. Kanonkul x'D.

Lite smok med Dempa innan mammsi och pappsi kom och hämtade meij. julklappsutdelning (från mormor och morfar),  julfika och myspys hemma.

Nu sitter jag i alla fall med min nya pläd över axlarna, lyssnar på Basshunter och googlar sista minuten. Funderar på att kanske börja packa snart med, men det är typ bättre att göra det precis innan man sticker, helst en timme inann, annars blir det en jävla massa som "man säkert kommer att behöva".. Haha don't think so. Ska försöka få mamma och pappa att dansa på borden i Prag i alla fall, det ska vara mitt mission över julen.. Synd att inte Maja, Erica eller Kicki är med, har en känsla av att  dom är grymt mkt lättare att övertala..

        
Denna lilla foto-sessionen har jag döpt till fuckingbussväntan så lista ut var dom är tagna om ni kan det ni!

        

Just nu blir jag bara glad av det, men jag räknar inte med att det håller i seij.. Hoppas det i alla fall. Så fucking underbart när allt bara flyter, man blir lycklig av att gästerna får fina produkter och bra service.. Ska jag bry meij egentligen?

Nej nu får jag väl säga tack och hej, vi ses nästa gång, podompom pisch!

Kommentarer
Postat av: Emma

jag kommmmmmmmmmmmmmmmer sakna diiiiiiiiiiiiiig <33333333

2008-12-14 @ 23:06:50
Postat av: Kicki

Haha! val-sagg på golvet

2008-12-15 @ 01:40:23
Postat av: Päj

Ja, hon är lite frispråkig din syster.

2008-12-15 @ 21:37:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0