I wanna celebrate the whole world

Och nu vart man hemma igen, hittade nada på rean, men fullt med folk var det i staden i alla fall. Men ofta man vill ha ngt klädesplagg som typ femtioelva personer redan har slitit i, kännt på, smekt osv.. Kvaliteten borde juhe vara på toppet efter det. Trodde aldrig jag skulle säga det, men shoppa på rea är så avtändande det kan bli..

Uttråkad som jag var efter min meningslösa vandring i Halmstad ringde jag Dempa som bjöd upp meij på kontoret. Jag hade tydligen fin sjal och hör och häpna så är mr Dennis faktiskt bara 2 st!! Inte illa det, haha. Fint och stort och veckobudjeten var redan fixad, *inte alls avis på det jobbet*.

Carro entrade staden så vi strosade än en gång runt på gator och torg, kan medge att det är mer roande att gå med ngn än att gå all alone. Men det kankse alla redan visste, skulle bara göra det klart så att man nu är på det fina med det.. Majsan levlade upp seij från Fyllet till Hstad efter en timme och joinade oss på tajmat (höhö). Gott som in i helvete, men vem kan stoppa oss när vi bara rullar ut från Neely´s aight? Typ så vad det.

Efter att en viss tattare snott min goda vän Majserts plånbok så var hon in big need of da bank, hon valsade ditåt tätt följd av Carro som skulle göra en visit på das apotek. Jag i min tur gjorde uppror och gick åt andra hållet med min kurs inställd mot hemköp. Kände meij som värsta bulimibarnet när jag stod i kassan med kladdkaka, vispgrädde, kolasås och ahlgrens bilar. Vadå hej jag ska hem och hetsäta lite..

Det blev busstur till AB där Carro har sitt crib. Sen har vi legat och oavbrutet svullat i soffan med Ozzy the cat, käkat underbar kladdkaka & co och bara glott som andra töntar på OC. Hej nej men vi har visst liv.


Nu ska det fan bli dags för lite beutysleep vilket kan bli behövligt till öppningen imonn. Annars är men juhe så himla het nyvaken på tom mage. Ska iaf dra upp mamma vid 6 så att hon får göra sin dagliga samhällstjänst agerande taxi..
 


Jag är ett stolt retard och så här fuckat blir mitt hår om platttången bestämmer seij för att ge upp mitt inne i själva akten..

So long suckers

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0