justnu

Ooh, just nu är jag så jävla stolt över meij själv, jag har städat! Trodde att det skulle dröja till minst efter julafton innan jag skulle få tummen ur röven och ta meij an röran. Men nu är det då fixat, har till och med dammsugit ;).. Eftersom jag bor i bushän så blir det inte så hemsk många besökare, typ Majsan lite då och då (men hallå, en person jag disskuterar bajs med kan nog klara kattastrofen till rum jag har), rätt sällan när jag egentligen tänker efter. Men nu blir det Cats-kväll hos meij imonn och då kan det juhe inte se ut som hej kom och hjälp meij tänkte jag då..

Dagen började så bra som att jag försov meij på riktigt, man säger juhe alltid att man tror att man ska försova seij. Ibland gör man det men oftast så pallar man bara inte stå och vänta på bussen i mörkret med reflexer och skit, så man tar en senare buss. Men idag så försov jag meij då på riktigt, det va skönt. Tog meij i alla fall till matten och överraskades possitivt av att jag fått G på dom jävla linjära funktion ekvationerna.

Skulle nästan precis till att hoppa på bussen hem och däcka i sängen när donkie ringde. Mackan undrade om jag ville jobba, jag sa nej och 20 min senare satt jag ombytt i fikarummet och hetsåt hjärtan to get in the right mood. Började bra, slutade inte riktigt lika bra, avslutades med en helvetes-bussfärd jämte Loppan. Trodde att jag seriöst skulle hänga upp en snara där på bussen och avlida, var nästan bud på det i alla fall.

Aja, fika på E to the spressohouse med Kicki-bah och Dennis med London. Dempa ville bara ha skvaller om näe MB missade shemadan, jag va helt slut och kände att jag inte alls var ngt skoj, Kicki va söt, go och blond som vanligt (ska klura på vad man ska hitta på me hennes kråkbo). Dennis stack och vi med, till åled. Märk att vi åkte ända hem till meij för en gångs skull. Kicki kollade när jag städade (det hette att hon skulle hjälpa, men ansiktsboken va tydligen mer intressant), hon bakade KLADDkaka, jag betroddes med vispgrädden och så såg vi halva underbara Moulin Rouge.



Kicki-bah med da pink spachoula!



Det kanske ser fruktansvärt äckligt, klabbigt och blä ut, men de va gott, på riktigt. Vad är det? Det är bajs!



Såhär glad blev jag när jag fick reda på mitt matteresultat xD



Favorit i repris: oops I ate Kicki and have a swedish trummvirvel i munnen. Hela, på brädden..

Tänkte typ sova så gonatt eller ngt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0