Wopidoo jag vill juhe va som duu

Woho, bestämde en liten sovmorronsdejt med AmandaS. Palla att vi ändå inte gör ngt på matten ändå..

Kl: 11.15 idag så slutar matten, jag kmr jubla innombords, vi har fr2 har gårr halvlek och äntligen blir det efterlängtat jullov! Jävligt pissigt att jag jobbar 12-20 idag med annars hade man kunnat slå på stort med fika och hela tjofaderittan med dom fettorna som är kvar.

Bilder från yesterday:

    


   
'


Så nu måste jag klä på meij så att jag inte kmr försent till försovningen, det hade varit rätt så illa.. Och tack Kicki för mestadelen av bilderna och nu måste jag skynda meij!

Grovt Upphånglad

Kommentarer
Postat av: erika

fan va snygg du är i håret!

2008-12-17 @ 20:15:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0