Welcome Dolly :)

Åååh, nu är jag lycklig igen. Underbara Amanda, Erica och Emma var ubersnälla och satte Dolly till världen idag, Dolly är fantastisk. Lite lång för min smak, men det går juhe lätt att fixa ;) ska bara hålla fingrarna i styr och INTE ge meij på det själv.

Dennis den jävlen hade tydligen spenderat dagen i gbg och imonn kmr spenderas på samma sätt. Jag ljuger verkligen om jag säger att jag inte är avis på hans nya arbetssituation.

Har bestämt miej för vad jag ska ha på meij imonn, tror faktiskt det blir den nya tunikan. Men då måste jag klä ner den rätt så rejält. Kanske slitna jeans och randig kofta, eller leggings och en Overzise (med stort O) kofta eller ngt. Spela roll, bara jag slipper gå naken så blir det säkert askalas.

Sitter och lyssnar på Perelli. Tuttalt. Det var juhe ett tag sedan sist, hon är juhe inte vacker den kvinnan. Vissa säger att det höga hårfästet är lite av hennes stil. Jag tycker hon ser ut som en påtänd transvestit..

Idag hade vi världens softaste lektion på förmiddagen. Jag, Hanna och Hanna hade "missat" förra veckan när vi hade kollat på Bridget Jones Dagbok. Nemas problemas, vi gjorde det denna veckan ist + att vi gjorde frågorna om filmen som vi skulle gjort denna veckan ^^ (intresse-klubben-antecknar, aight?)

På tal om intresseklubben så kom pappa nyss in och berättade att han hade snackat med en gammal lumparkompis nyss och att det var kul. Vänta, jag ska bara säga till min lilla blåa intressesmurf att anteckna..







Spillde förresten ut halva min supergoda moccalatte på Hello. Det var rätt pinsamt, men fick den påfylld och hjälp att torka upp och allt. Skämdes ihjäl nästan lite där, fick inte ens bära maten på donkie sen.

Hångel alla fetto-barn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0