who do you dance for

Jag har tuttal torka, ingen aning om hur fan jag ska kunna få ihop mina patetiska anteckningar trill ett arbate. Till imonn till råge på allt. Känns inte sådär jättebra att jag sitter och lyssnar på "welcome to the hotel california" när jag egentligen skulle behöva skriva. Men  jag vet juhe förhelvete inte hur!

Fatzo ringde innan och väckte och skrek på meij, tror jag hörde Emma där i bakgrunden med. Haha, love yah! Man blir så himla pepp på dagen närg någon skriker att dom hatar en och sen klickar en. Haha, ska bomba dom med bowlingklot imonn på idrotten *mohaha*!

Snart kmr Kicki, Majsan och Dennis hem till meij i buschään. Gud jag gillar detta, folk tar seij hem till meij nu och jag slipper stå och vänta i kylan på bussen. Kikci har tydligen inhandlat massa ghodis med, haha det uppskattas. Mer sånt tack!

Jag somnade innan och drömde värsta onda drömmen, det var typ att jag skulle ruffsa till håret, men då trillade typ 10 st exensions av. Erika O var med för hon skulle sätta tillbaka dom, vi hade ingen tång så jag vet inte om hon skulle använda seij av tankekraft eller hur hon skulle bära seij åt.. Så jag lipade nästan sönder och hulkade fram om det gick att fixa. Hon var helt possitiv och bara jajemensan! Då bröt hon varenda tand i nederkäften på meij! Man bara men hallå. Det gjorde skitont och vissa bara hängde löst. Haha jag vet inte vad det var för störd dröm men men. Innan jag somnade så tappade jag i alla fall 1 extension så det kanske hade ngn koppling, jag har ingen aning.

Känns jätteskönt att jag slipper slänga in alla kläder under sängen nu när det äntligen är städat på mitt rum. Ojojoj nu kom Amanda hem och skrek ngt om att hennes buss va 20 min försenad och när den sen kom så körde den bara förbi.. Fy på hallandstrafiken! Känner meij lite taskig nu för jag gick typ halvvägs till bussen med henne men sen vände jag för det var så kallt. Så hon har stått där alldeles själv..

Gud nu känns det som om att jag bara skriver en massa ointressnta saker för att ha ngt att skriva om. Tror jag ska sluta nu innan det blir värsta sömnpillret..

          

Kollade igenom min ego-mapp och vafan är det med ank/rövhålspussmunnen som finns på var och varannan bild?? Jag menar hallå,, jag måsta sluta göra den, det är juhe nästan pinsamt x'D!

Håååååååååååååååååååångel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0