fett med pepp på denna dag,, yay

underbar dag asså..

förutom att jag fick ett ig på ett prov, menmen,,

det fixar sejj : D

skola,, å jag va där,, känner meij riktigt stolt över meij själv asså.. försov miej lite imorse men mammsi va snäll å körde miej te skolan..

sen lön idag, ett stort mackjatack till det.. träffade majsi å dennis efter skolan å tog årets första utefika i det varma H-stad.. åckte å köpte skor å liite lite kläder,,

d e najs..

mina kläder från h&m hade kommit med : D yaya,, men det va inte riktigt så jag hade tänkt at dom skulle se ut så får skicka tebax 5 plagg,, men de najsiga kläderna behöll jag :P

sen så beställde jag erica å emma nya töjningar, köss på oss,, jag köpte 2 men har bara ett töjt hål,, kom på att det kanske hade vatt fett med en te.. men men har iaf försökt trycka igenom ngt nu, hålet va fan nästan ihopväxt :S..

men men det blir la najs får man hoppas..

åckte in te stan me min syster på kvällen,, jag skulle sola å köpa lite godis.. sen hamnade vi hos ngn glugg av en händelse,, ingen aning vf.. spännande upplevelse därja xD

måste bara säga att jag va otroligt klantig igår å trampade på en jäffla säkerhetsnål å det gjorde så fruktansvärt ont att det inte va sant asså,,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0