ge meij ngt att leva för


jag blir fan inte lyckligare om jag har 7 par pumps när det e skönast att gå barfota


jag blir fan inte lyckligare när jag knappt kan stänga min garderob, jag använder ändå alltid samma kläder


jag blir fan inite lyckligare om jag har mkt filmer, musik eller bilder, jag har ändå aldrig tid att kolla på dom


jag blir fan inte lyckligare om jag dricker 6 latte om dan, röker 1 pkt cigg eller super varje helg, man mår ändå bara bra för stunden


vad spelar det för roll om jag e snygg,, vem är det jag klär upp miej och sminkar meij för?? inte e det jag själv iaf,, jag blir fan inte gladare för att det e en översminkad fjortis som kollar på miej genom spegeln,, skulle kunna vara naturellt,, utan en massa smik som ändå bara e ivägen o kladdar,,

cheer up emo-kid, aight?

japp jupp jepp, men vafan lever jag för?

för att jobba aset av meij så att jag kan utöka min garderob?

för malin, för maja, för vänner?

i'm high on lööv u know,, whatever,, tjiiing

image1


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0