GUD!!

förihelvete,, fick jobba 9 timmar idag,, kulkul,, skulle ut å festa efter jobbet, men pallade verkligen inte.. kände att jag dissade malin och maja lite,, jag ville bli full,, ville bara inte vara social och trevlig mot andra..

så skulle min syrra ha fest ida,, den e i full gång,, e så in i helvete glad att jag åkte hem för hon hade typ stängt in hunden i sovrummet, han va rädd å darrade.. "KUL!!"

nu sitter jag på mitt rum med han å kollar på film, trevligt att man hör att amanda har stängt in sejj på sitt rum med ngn och alla bara vi kollar om dom knullar,, -dom knullar!!! amanda du får inte ha sex när du e full,, roliga kommentarer man hör ^^

ngn har spytt i köket och jag ser verkligen fram emot att gå upp imonn xD,, men men jag får la ge igen imonn,, så om ngn känner för att spy i mitt kök imonn så feel free to come ;)..

nej men seriöst,, hoppas det blir najs imonn å lite lagom berusad.. saknar sommarfyllorna, sommarfesterna och sommarfolket.. gud vad jag längtar till sommaren!!

ser iallafall fram emot sista minutenresan i början av maj eller i april med malls, majs å dempa,, vill bara bort nu..
vad e det för jävla pack som e här egentligen?!

guuud,, hoppas dom har det kul iaf..

köss pull rövknull

      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0