helt onödig dag

fattar inte varför jag gick till skolan överhuvudtaget idag..
jag hade tänkt att gå på första lektionen,,
men jag försov meij,,
hade hunnit om jag hade velat,,
men jag ville inte..
så jag tänkte att jag skulle ta bussen en timme senare..
men va inte så himla pepp på att gå ut i regnet..
så jag väntade te nästa buss men pallade inte ta den..
kom på med att om jag skulle ta den,
så skulle jag bara va på den lektionen en timme..
å det hade juhe vatt lite väl onödigt..

sen va det matte som man inte hade behövt att gå på..
för vi fick bara en massa fitt rpetionsuppgifter till provet..
najs eller vad..
så amanda å erica stack å tränade..
jag stack å klippte meij..
emma va fett med snäll å följde med..
nu e det ty kort..
på ena sidan..
och långt..
på andra sidan..
typ najs..

sen vart det iväg te jobbet,,
å det va najsigare än najsast när majs oxå jobbade idag..
det gillar vi mkt mkt..
kul som fan :D

imonn ska jag byta min bussbiljett till dk
till en bussbiljett till helsingborg..
palla sitta i en buss i 3 timmar,,
sen tjänar man typ 100 spänn på det med.. (Y)

sen ska jag träna med mina små fettobarn <3

ha det underbart å askalas,, köss å smek sexlek :*
461927-3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0