Yaya (y)

Äntligen har jag fått tummen ur röven och skaffat meij en blogg,,
yaya for me aight ; )

sitter på min syrras rum, å man blir så jävla glad av atmosfären här lr ngt, lyssnar på franz ferdinand så då blir man glad iaf : D men men min data hade mystiskt hamnat här å jag pallar inte bära tillbaka den : P..

Händer idag då?,, jag e ledig :D
woho, enda dan på lovet som man inte ska jobba :'D
Så det blir la att köpa skor ( : mamma ska me så då slipper man betala själv :P

Jag ska sola sen, när jag har åkt in te stan, när jag har duschat, när jag har vaknat, när jag orkar, sen skor å sen morfar's hoppas jag,, Anyway skulle göra ngt med majs å dempa ikvällen iaf *vill dricka latte på morfar's*, men dennis snackade ngt om att han ville ha nya slingor,, venne..

Underbart med den nya kampanjen på donken iaf,, drick 4 kaffe å få den 5 på köpet.. latte for life säger jag bara..

Jaja,, e fuckingförbannad på slampan iaf,, va värre igår, har lagt sejj lite nu,, men jag fattar inte vad den patetiska mannen tänker med,, inte är det hjärnan iaf..

yaya,, puss på det : *

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0