Gårdagens waste

Nu sitter jag, eller snarare ligger i Majsans soffa och slötittar på en galen dag i new york med mk och ash. Så jäffla längesen man såg den Asså. igår vart det ferre hos Dior och det va fett med Najs. Inte så himla kul att cykla från kravallås till fyllinge i spöregn mitt i natten bara.. Men men, stannade till på jobbet och ville ha waste. Susanne öppnade och såg lagom skrämd ut när hon såg mej och majsan jätteblöta och lite lagom lulliga mitt i natten.. Jojo det va väl en upplevelse det med.. Trevligt vart det iaf :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej!

startade nyss en ny tävling

kul om du deltar

www.enlitentax.blogg.se

2008-06-15 @ 15:26:59
Postat av: Elli

ha en bra dag:)! kika gärna in på min blogg.

2008-06-15 @ 15:35:38
URL: http://whoknow.blogg.se/
Postat av: maja

Mohahah fyfaaan vilken go bakisdag vi har haft gumman <3

2008-06-15 @ 17:38:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0