AnalPotatis

nu ska jag snart ha prov,, å analpotatis på det yaya.. hade inte word provet sist så jippey för meij jag får förfan göra 2 prov idag då :D fan vad glad jag blir..
fittgod mat idag med jaja,, äckelpotatis som smakar hannas rövhål och bankat kött med ben i sas det..
men men,, fick en skojrta av min mamma igår :D,, den va för liten för henne sa hon men jag tror hon snackar bullshit,, hon skulle iaf köpa en till i en större storlek,, så sen kmr vi ha likadanna :D yippey,,
och amanda läser typ en blogg,, typ johnvalencia.blogg.se och han fick en jävla massa gratisprodukter och fy fan vad avis vi e på han, jepjepp..
men men nu kmr fiiingal och ska ha prov!! :D:D:D

image25

woho,, party party och lite discodansing ikvällen dårå :D

image26

med fettorna <3<3<3

image27

image28

och majsi och malls <3<3<3

Kommentarer
Postat av: John

No need to be..

2008-05-14 @ 23:57:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0