den 25 smäller det


                                                                  Lancome - Color Fever Shine - No. 306 Fuzzy Pink<-- MITT :D

woho,, 25 igår, och vad betyder det om inte.. BRÄNNA LÖNEN!! skitkul :D jag köpte detta läppstiftet på åhlens iaf, skiiitsnyggt, 306 fuzzy pink från Lancome (260:-)..
blev även diverse kläder som jag förmodligen aldrig kommer att använda.. nej men det blev en del snyggt med.. underkläder, rosa leopard aktiga, strumpor, tunika, cardigan, 2 tischor,, skiit söta my little pony klämmor från h&m s barnavdelning.. köpte solisar, 3 diadem, sjal och 3 halsband med..

sen blire danmark, ikea och väla idag med mamma, amanda och vår nya inneboende.. woho.. jag vet juhe vem jag kmr umgås mest med,, MAMMA!!  skulle försöka hitta skohyllor och krokar att hänga sjalar på.. så slipper allt ligga på golvet,, det kmr mamma gilla ;)

nej nu ska jag käka frulle,, ha en underbar onsdag :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0