FÖRVIRRAD ÄR INGET NEGATIVT ORD!!!

Haha,, jag känner miej så puckad ibland..

igår hade jag jobbat å åkte hem te malls efter..
färgade hennes hår och fick se henne riktigt jävla föbannad xD
å gud va arg jag blev när carola inte kom vidare :(
men grejen är,,
jag va skittrött,,
verkligen,,
så jag sov i nårra timmar i malins säng..
när carola inte kom vidare ringde dempa å gnällde lite,,
sen sov jag som en stock..
malin väckte meij med jämna mellanrum för hon tyckte jag va tråkig ;),,
men i alla fall..
så skulle jag ta bussen hem för jag pallade inte vara vaken längre..
så jag ställde meij å väntade på lilla 20:an,,
den va sen och jag frös,,
sen bytte jag te 400 i stan..
vilade bara ögonen lite och när jag kollade upp igen så va jag i Oskarsstörm!!
fan vad rädd jag blev eller,,
ringde mams å frågade om hon kunde hämta meij om jag hoppade av då,,
men man kan juhe tydligen inte köra bil med vin i kroppen då..
så jag blundade lite te..
sen va man i Hylte :D
"jätteskoj" xD
jag sa te choffören att jag hade somnat och sa vart jag skulle av,,
han sa okej och att jag bara inte skulle somna igen xD
men det gjorde jag juhe såklart..
för sen stannade han å frågade om jag hade glömt att trycka..
så jag kom ham iaf  :D
satt bara på bussen i ngn timme xD

och idag när jag kom hem från jobbet så kollar mamma in på mitt rum med en vodkaflaska i handen..
hon frågar om den ä min,,
å dum som jag e säger jag självklart: ja,, den har jag letat efter..
smart smart..
fick man förklara att man vatt i dk å så med xD

men det possitiva e juhe att min syrra inte hade tatt den som jag hade misstänkt..
sry för utbrottet på dej <3

image19

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0