grr :*

nu e jag hemma igen,,
träffar min konstige lille granne titt som tätt på bussen nu tycker jag..
aja askalas på jobbet och pepp som fan,,. positivare människa än meij fick man nog leta efter idag,, va skitglad och trevlig som in i helvete..
sen när jag kom hem så fick jag värsta maffiga påskägget av mammsi :) <3 tycker det va snällt.. så imonn ska jag leta upp den dåligste tjejfilmen som finns, typ just my luck eller crossroads eller ngt liknande och bara slappa i sängen med mitt ägggodis :D
sen självklart iväg och jobba igen .. f
ick en positiv överraskning när jag öppnade min lönespec idag,, glad blev jag och ser fram emomt storshopping i dk på onsdag,, snorta kläder,, JATACK!
lite korkat att inte ta ngn jacka när jag gick hemmifrån innan, kom snö, och mer snö, kallt va det med.. men nu e det varmt och skönt igen (:

       
Köss som fan :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0