Iblad önskar jag

Fan va skönt, jag ligger i min säng, men egentligen borde jag nog vara i skolan nu. Men det e så himla kallt, värsta snön ute och det e mkt skönare i sängen. Pappa kom in innan och frågade om jag hade sovmorron och jag menar jag e juhe inte trög så man säger juhe självklart JA!

Sen ska jag jobba med Majs, slutar samtidigt, göttepåse juhe..

GUUUUD, vad underbart, det e askalas och fucking wonderful, värsta grymma lovet nu efter idag med,, och jag bara längtar, blir bara lektion i tre timmar för meij idag då,, fan va najs. Men sen lov i en vecka, inte för att man kmr få ha så mkt ledigt, men ändå, sen APU i två veckor :D och mina tider där, yummie..

Livet är underbart,, om jag hade gått till skolan innan så hade det varit minusgrader och jag hade inte kunnat ha på meij de kläder jag bestämde meij för att ha.. Och då behövt slösa yttligare tid på att bestämma vad jag skulle ha på meij.. men det behövs juhe inte nu, för nu skiner solen och det e skithärligt väder, nu kan jag ha det jag skulle från första början..

men men kanske ska klä på seij nu,, ha det askalas, köss!

image34

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0