is it pleasure in your eyes?

ska vara hos tandläkaren om 2 timmar,, gud jag måste bosta mina tänder.. jag fattar inte det men jag älskar att vara hos farbror käftis.. bli lite skrapad i munnen och ompysslad..
sen ska jag jobba,, JIPPEY,, kukkul,, nej men ska la bli skoj,, kmr bara sakna majsi å mallan.. men ska te malin sen efter jobbet å käka och umgås lite med hennes kompisar,, trevligt värre : D
fan vad nöjd jag e med mitt rum nu asså,, liite stökigt fortfarande,, men det går jueh att ordna ;)
å imonn kmr erica å amanda :D:D:D slinga sönder håren,, för vi vill jue alla se ut som svintos i huvvet,, neeej men det hade vatt trevligt med en ny look :D:D:D

KÖSS PÅ DET!  : *

Kommentarer
Postat av: Amanda

När ska vi komma ? Min shopping är ju inställd >_

2008-03-27 @ 14:20:43
URL: http://amandadahlbeerg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0