köss på blanktecken :*

Yaya,, jag sikter i de jävla fattiga tattarna som snodde mina grejor i fredas,, dom trodde tydligen att mina grejor var allmän egendom den kvällen,, men det tyckte inte jag.. possitivt är att jag "måste" köpa en ny plånbok nu :D och man kan juhe hoppas att dom får det jäkligt roligt med mina pengar och mina kort och min plånbok,, fattiga jävlar det kan dom behöva..

jag e iaf glad nu för det e min födelsedag :D d e fucking najs,, men inte så kul att bli väckt av min underbart vackra sms signal.. inte ofta jag har sovmorron,, tydligen tyckte ngn att jag inte skulle ha det idag heller ;)

men men,, nu ska jag snart in och sola så ha det underbart kösshey

image31

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0